| |
Musubi Club Musubi Club - De online club voor elke aikido beoefenaar
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
hendrikkat Moderator

Geregistreerd op: 12-3-2004 Berichten: 546 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Geplaatst: Vr Jun 25, 2010 00:24 Onderwerp: Kyu- examens Aikido 'Musubi' in Noordwijkerhout vr. 250610 |
|
|
Op vrijdag 25 juni a.s. worden er, op onze locatie in Noordwijkerhout van 19.30-21.00 uur, Kyu- examens afgenomen. Degenen die zich hiervoor hebben opgegeven worden vanaf 19.00 uur verwacht. Aikidoka die als Uke willen fungeren en hun mede Aikidoka willen aanmoedigen zijn van harte welkom.
De Kyu-examens voor de jeugd zullen op di. 29 juni en do. 1 juli a.s. tijdens de lessen worden afgenomen.
Locatiegegevens: Kijk voor de locatiegegevens op deze site onder Aikido Musubi > lesrooster.
Voor vragen mail henkkat@casema.nl, of bel. 06-54298128 _________________ Ik ben Henk Kat, initiator en leraar van Aikido "Musubi" de Bollenstreek. |
|
| Naar boven |
|
 |
hendrikkat Moderator

Geregistreerd op: 12-3-2004 Berichten: 546 Woonplaats: Noordwijkerhout
|
Geplaatst: Zo Jun 27, 2010 16:30 Onderwerp: Kyu- Examens Aikido 'Musubi' 25 juni jl. in Noordwijkerhout |
|
|
Ook via deze weg wil ik alle Aikidoka van 'Musubi', die met succes hun examen op 25 juni jl. bij Aikido 'Musubi' hebben afgelegd, feliciteren met het behaalde resultaaat. Deze week plaatsen wij de foto's, die tijdens de examens zijn genomen, onder bestanden op deze site. _________________ Ik ben Henk Kat, initiator en leraar van Aikido "Musubi" de Bollenstreek. |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|