Musubi Club
Musubi Club - De online club voor elke aikido beoefenaar

Kyu- examens Aikido 'Musubi' in Noordwijkerhout vr. 250610

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Musubi Club Forum Index -> Aikido onderwerpen: Kyu- examens bij "Musubi"
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hendrikkat
Moderator

BerichtGeplaatst: Vr Jun 25, 2010 00:24    Onderwerp: Kyu- examens Aikido 'Musubi' in Noordwijkerhout vr. 250610 Reageer met quote

Op vrijdag 25 juni a.s. worden er, op onze locatie in Noordwijkerhout van 19.30-21.00 uur, Kyu- examens afgenomen. Degenen die zich hiervoor hebben opgegeven worden vanaf 19.00 uur verwacht. Aikidoka die als Uke willen fungeren en hun mede Aikidoka willen aanmoedigen zijn van harte welkom.

De Kyu-examens voor de jeugd zullen op di. 29 juni en do. 1 juli a.s. tijdens de lessen worden afgenomen.

Locatiegegevens: Kijk voor de locatiegegevens op deze site onder Aikido Musubi > lesrooster.
Voor vragen mail henkkat@casema.nl, of bel. 06-54298128
hendrikkat
Moderator

BerichtGeplaatst: Zo Jun 27, 2010 16:30    Onderwerp: Kyu- Examens Aikido 'Musubi' 25 juni jl. in Noordwijkerhout Reageer met quote

Ook via deze weg wil ik alle Aikidoka van 'Musubi', die met succes hun examen op 25 juni jl. bij Aikido 'Musubi' hebben afgelegd, feliciteren met het behaalde resultaaat. Deze week plaatsen wij de foto's, die tijdens de examens zijn genomen, onder bestanden op deze site.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Musubi Club Forum Index -> Aikido onderwerpen: Kyu- examens bij "Musubi" Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: